sobota 30. května 2015

Radost za odměnu

Dnešní sobotu jsem měla ve jménu školy. Čekal nás zápočtový test a ten už máme úúspěšně hotový a pěkně zapsaný v indexu..juch ;)
Za odměnu jsme jely se spolužačkou do Olympie v Teplicích. Nebyla jsem tam sto let a nějak jsem si myslela, že Olympie je už dávno pasé. Velice mile mi to Olympie vyvrátila ;)

Jak můžete vidět vyvrátila mi to pěkně :D



Botky jsou z CCC a jsou super pohodlné ;) Měli je i ve slevě jako všechno co jsem vlastně dnes koupila ;) A to mě vždy těší.
Cena 209Kč


Jednoduché modré tričko s krátkým rukávem. Absolutně mi chybí tyhle dospělácké basic věci..bez potisků a tak :D no tak sem to dneska napravila
New Yorker - 89Kč


No a moje perla dne :D musela sem do dospěláctví něčím...zabít :D Super rozkošné trčiko s princeznama světa :)
Crop Town mělo stát 129Kč, ale u pokladny mi slečna s úsměvem řekla 90 :D juchůů (to vždy potěší)


Dále něco z kosmetiky...
Původně jsem myslela, že to je klasický fix na oči. 
Kolekce Essence - good girl BAD GIRL (vůbec jsem jí nějak nepostřehla)


No jenže tenhle fix má jednu zajímavost a to ty 3 čárky co můžete vidět na fotce. Má 3 štětičky kterými se dá udělat absolutně jakákoliv čárka. A jsem hroozně zvědavá na tu aplikaci s tím. Tužka byla totiž zalepená takže to pro mě bylo doma překvápko.
Cena 49Kč


Další rtěnka Essnce stejná kolekce.
Rtěnka vypadala na pohled úplně černě, ale je tmavě hodně tmavě fialová.
Cena 39Kč


Co vy taky si umíte udělat za nějaký úspěch radost? 
A je to pravidelně nebo občas? 





6 komentářů:

  1. Juuu to tricko mam taky ale se Snehurkou :) uzasny nevedela jsem ktery si vybrat jsou vsechny uzasny. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo?? Já koukala ještě na Arielu :D ale rovnou sem čapla ženy pohromadě :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty botky jsou hezké :) To samé tričko z NY mám taky, akorát v černé barvě.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. to tričko s tými princeznami je dobrá šialenosť :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo botky jsou hezké a hlavně pohodlné což u botek vždy ocenim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo vyrazit jako učitelka na druhý stupeň ke svým v žákům v něčem takovém?! :D no proč ne :D ;)

    OdpovědětVymazat