pondělí 8. června 2015

Praha má milovaná

Páni je červen a já píšu teprve první post v tomto měsíci... to je smutný, ale nebojte všechno napravím :)
Jak jste mohli postřehnout na fb, tak jsem tento víkend byla v Praze u kamarádky. Její přítel byl pryč, ten můj zůstal doma a my jsme si mohly užít dámskou jízdu. Tímto chci samozřejmě Verunce poděkovat :) :*
Verča a Tony (to je její přítel) bydlí na super místě v Praze. Kdyby vás tam někdo odvezl se zavázanýma očima ani by jste netušili kde můžete být ;)


Jak můžete vidět pohled z okna je super..všude příroda, park, jezírko, lidi co běhají, piknikují, venčí pejsky..prostě pohodička. Lužiny jméno tohoto ráje a do centra to máte metrem asi 20 minutek max.


Před nákupama s Veru ;)


V sobotu jsme vyrazily do nákupního centra Černý Most. Ani jedna jsme tam nikdy nebyly. Vždy jsme byly v Paladiu a musím říct, že Černý Most mě zaujal mnohem víc! Prostornější, vzdušný prostě super ;) a krámů spousta.


Jak můžete vidět, tak byl nákup velice úspěšný a já mám spoustu věcí, které vám můžu postupem času pěkně postovat ;)


Nesmí samozřejmě chybět foto jednoho naprosto nezdravého jídla :D ;) to by jinak nešlo....

No upřímně musím říct, že se mi z Prahy vůbec nechtělo. Praha je pro mě taková srdeční záležitost a vždy tam jezdím s velkým nadšením. Ne jenom kvůli nákupům a kamarádce, která se mi tam odstěhovala :( ale i kvůli tomu prostředí, šrumu, módě, volnosti...Praha je prostě moje milované město.

Co vy také rádi jezdíte do Prahy?
Máte tam nějaké kamarády?
A co se vám třeba na Praze líbí nejvíc?
Určo písněte ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat