neděle 24. května 2015

In ♥ with ELLE

Časopis je věc, kterou si za čas nebo pravidelně kupuje spousta lidí. Zahrnuje to děti, puberťáky, ženy, muže, lidi zaměřené na nějaký koníček, politiku, vaření,..prostě v dnešní době jsou časopisy se vším na co si snad vzpomenete ;)

My s mamkou to máme doma jasné. Mamka kupuje Ženu a život a já..já miluju ELLE. To je jediný časopis, který jsem kdy měla předplacený (to díky babičce a dědovi jako vánoční dárek...tímto děkuji :*) je to jediný časopis, který si uschovávám (nikdy bych ho nevyhodila) a je to jediný časopis který je prostě mojí srdcovkou. Vždycky jsem si říkala, že by to muselo být úžasné v něm pracovat!

Včera mi dokonce babička dala únorové číslo z roku 2004, dělala velký úklid a někde ho našla ...takže vám s radostí můžu ukázat můj:

NEJSTARŠÍ ČASOPIS ÚNOR 2004 

NEJNOVĚJŠÍ ČASOPIS ČERVEN 2015

CELOU MOJÍ SBÍRKU 

Máte také nějaký oblíbený časopis, který si kupujete pravidelně?
A který to je? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat