sobota 9. května 2015

Today

Dneska jsem měla nejistý den. Jelikož na mě padla plnou silou angína..absolutně se rušily všechny plány :/ Ale byl jeden plán, který jsem rozhodně nechtěla rušit a to bylo focení s devátou třídou na tablo. Nejsem třídní, ale mám s nimi velice pěkný vztah a jako třídu je mám velice ráda, a tak mě  poprosili o pomoc při tvorbě tabla. A já jsem ráda kývla a rozhodně jsem nechtěla zklamat tím, že bych u focení nebyla, to by mě moc mrzelo.
Téma - Super hrdinové :)

Naštěstí jsem měla antibiotika prvně v životě a zabrala rychle takže jsem dneska byla už celkem fit abych mohla být součástí focení a tvoření make-upu. Už se na fotky moc těším, protože budou určitě super :)

Tady malá ochutnávka z dneška ;)


Celá třída super hrdinů


Tady dvě záporačky - Joker a Dvojí-tvář :)


Jsem se na chudince vyřádila ....


Zachycení důležitého momentu :D předává se žezlo


Žádné komentáře:

Okomentovat