pátek 15. května 2015

Beauty Tip

Ahoj všichni. Je tu pátek a to znamená recenze nějakého nového produktu. Pamatujete když jsem vám představovala dlouho trvající rtěnku od Rimmel tady a společně s ní její sestru od Dermacolu? Tak ano dneska to bude právě tahle sestra ;)
Jedná se tedy o Longlasting Lip Colour 16HR lip colour. Dlouhotrvající dvou-fázová rtěnka.


Už jsem se zmiňovala o tom, že né každý odstín z téhle řady je úplně super. Nejlépe na tom jsou prý odstíny číslo 3, 6 a 8 ;)
Já jsem si pořídila odstín 8 jelikož mám hodně ráda takové pinkovo-fialové barvy a spíše tedy syté růžové.


Jak můžete vidět rtěnka má dvě fáze. Barevnou a druhou fázi tedy finishovou. Průhledný lesk, kterým nejlépe zaschlou barvu, přejedete a tím by jste měli zapečetit tu vytrvalost ;)


Po vlastní zkušenosti jak je to s výdrží.... 16hodin to prostě nedá, ale u mě to dalo s krásnou barvou práci od 8 do 15 hodin a ještě odpolední posezení takže takových 9-10 hodin to dá. S mluvením ve škole, pitím, jídlem atd. Ono to zvládne i delší dobu, ale to už nemáte barvu u vnitřní části rtu a rtěnka začne trochu lepkat. Když to však poupravíte...rtěnka drží dál ;) 


Co se týče ceny..POZOR! Byla jsem se nejdříve kouknout v Rossmannu a tam stály 229 Kč. Pak jsem skočila do DMka a nevěřila jsem svým očím. Stejný produkt, stejná značka, ale cena byla 189Kč což už je prostě rozdíl.

Za mě tedy tenhle produkt rozhodně stojí za vyzkoušení. Ta cena odpovídá naprosto té výdrži a pokud se nechcete starat o to, co máte na puse...rozhodně tenhle zázrak vyzkoušejte. Ať už se rozhodnete pro Rimmel, nebo Dermacol za mě a za mojí mamču rozhodně ANO ;)


2 komentáře:

  1. Chtěla jsem ho vyzkoušet a koukám všude skoro chvála :) Takže si pro něj taky zajdu do Dm :) Líbí se mi ty barvičky

    OdpovědětVymazat
  2. Urcite muzu jen doporucit...cena odpovida kvalite a ty barvicky jsou mooc pekne :) ;)

    OdpovědětVymazat