pondělí 25. května 2015

Sweet PUPA

Papa, Pipa a hlavně PUPA!
 Tuhle roztomilou značku jsem objevila ještě jako hodně mladší někde v italském časopisu na dovče. Všechno bylo barevné, hravé a hroozně rozkošné. Dlouho jsem nějak na PUPU zapomněla, až do nedávna ;) Kdy jsem projížděla můj oblíbený Vinted (Votoč vohoz) a tahle značka na mě náhodou vykoukla a v té nejroztomilejší podobě. Bohužel vás zklamu sova to není..sakra, ale je to...

Zajíčéék :)


Přišel mi i v původní krabičce


Takhle se celý rozevírá a schovává v sobě poklad


Vždycky stíny a lesky na rty


Můžete mít zajíčka i na cesty. Má v sobě zrcátko a pěnový aplikátorek


Co se týče barev..má v sobě růžové a průhledné, či třpytivé lesky a stíny hodně perleťové s lehkým třpytem. Pigmentace mě mile překvapila


Tady můžete ještě vidět jak je značka PUPA rozkošná a hravá







4 komentáře:

  1. To je rozkošné. Vidím to poprvé :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je rozkošné. Vidím to poprvé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hrozne roztomile a maji krasne hrave veci :) ;)

    OdpovědětVymazat
  4. R5ozkosny zajacik Ani som nevedela ze aj take bolo v Pupe To je takz roztomily zajacik Sestru volam zajko to by bol idealny darcek MOyem sa opýtat kde ste ho kupili?

    OdpovědětVymazat