neděle 3. května 2015

Nedělní pohodička

Tři volné dny utekly jako voda. Dnes jsme s mamkou vyrazily do města na čumendu. No na čumendu a taky jsme si něco koupily. To k tomu prostě patří.

Cíl jsem měla jasný. Dochází mi řasenka, tak tu a když jsou holky u kosmetiky, tak to nikdy nekončí jen u toho potřebného. Že jo! ;)


Krásně udělaná limitka od Essence. Čajíčková sada...stíny, laky na nehty, lesky na pusu,...


Naprosto úžasné stíny od Dermacolu ...odolala jsem jen tak tak...ale musela jsem si je hnedka ošahat a zkusit barevnost a úžo! Krásně se třpytily, barvily no a pak jsem si málem vydřela do ruky díru kapesníkem..takže i skvěle drží :D ;)
Cena 199 Kč a 4 barevné varianty ;) hlavně dvě možnosti aplikace suchá a mokrá


No a můj nákup. Tohle rozkošnéé make-up vajíčko. Je hebounké, růžové a má se s ním skvěle nanášet make-up. Takže to zítra hnedka zkusím a dám echo ;)
Cena 129Kč


Moje milovaná řarenka od Miss Sporty - Pump up booster. Má velký štěteček, hlavně ne ten umělý to naprosto nesnáším! 
Dříve jsem používala I love BIG od Essence ta byla taky super, ale mám pocit, že tahle je ještě lepší
Cena 69Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat