neděle 10. května 2015

Malý Haul

Haulové posty jsou vždy o nákupech. V pátek jsme měly v plánu vyrazit do Primarku, ale jak jsem již psala kamarádka angína mi to nedovolila :/ Takže z velkého haulu bude spííš takový pidi haulík :D ale tak lepší než nic...


Kdo mě zná tak ví, že strašně ráda nakupuju v sekáčích. Ráda hrabu ramínka ze strany na stranu a čekám, co na mě vykoukne. Dlouho jsem v sekáči nebyla, ale nedávno jsem tam náhodou zaskočila a byla jsem aspoň trošku úspešná.


První tričko není sekáčové, ale z CaA ve slevě za 99Kč
Vestička už je sekáčová - River Island - asi 49Kč má mooc hezká krajková záda
Lehounké tričko a vlaštovkami - Dorothy Perkins - 39Kč
Snažím se vyměnit černou za světlejší barvy.. ;)


Nejpohodlnější botky všech dob. Na ty jsme narazily včera  v Deichmannu. Měli zrovna na ten den slevu z 599Kč za 299Kč a to už se mi líbilo vííc. Jsou tak měkké, že mi ani nepřijde, že bych měla na nohou boty


A poslední tyhle roztomilé náušničky. Nebudeme si lhát, trochu nápodoba Dior, ale co i tak jsou super. V tom mě nezklamali moji oblíbení vietnamci AZ 79Kč Omlouvám se, že to tak říkám "vietnamci" ale joo u nich se dá najít spoustu super bižu a za super cenu..tyhle byly trochu dražší, ale mám doma i poklady třeba za 39Kč a podobně ;)

Jinak přišla řada i na kosmetiku, ale to si nechám na spešl kosmetické posty ;) Takže se máte na co těšit :)

Krásnou slunečnou neděli vaše Simka :) :*


Žádné komentáře:

Okomentovat