středa 6. května 2015

Dívka používá lesk na rty a žena...rtěnku

Včera bylo úterý a to znamená, že dávají Vikend. Můj oblíbený pořad, ve kterém se dozvíte mnoho zajímavých věcí. Včera byl docela zaměřen na ženy a byla i reportáž o rtěnkách. Hezky řekly, že leskly jsou spíše pro dívky a žena už používá spíše rtěnku. 

Já osobně mám doma obě varianty, ale je pravda, že delší dobou už mám radši rtěnky a spíše je nosím. 
Udělala jsem pro vás post o svých rtěnkách a třeba vás inspiruji v nějaké barvičce, nebo vás přesvědčím o koupi, se kterou jste si nebyly jisté.



Osobně mám 23 klasických rtěnek a 2 taková ta máslíčka.
Někdo řekne, že je to hodně, někdo že málo....já říkám, ....že to stále není dost :D barev je tolik...tak proč je všechny nezkusit

Rozdělila jsem vám je do barevných kategorií...ukážu vám název i číslo a samozřejmě barvu ;)
Takže jdeme na to.



První je sada rtěnek, které jsou spíše takové perleťové až lehce do růžova.


1. Made in China (ano i takové u mě najdete a divily by jste se jak některé skvěle drží a vypadají
2. Catrice - krásně měňavá a perleťová
3. Essence - asi největší zastoupení rtěnek, perleťovo -  zlatavá
4. Channel - má vysněná...ano chtěla jsem jí, ano mám jí, ale upřímně zas tak na zadek jsem si z ní nesedla!



Pokračujeme trochu nahými rtěnkami až lehce do zlato-bronzova 


1. Essence - vypadá, že je hodně hnědá, ale má pouze lehký náznak
2. překvapivě Essence - tu už jsem ukazovala v postu bronzová záře 



Korálovky v partě nesmí chybět


1. Maybelline - tváří se všelijak, oranžově, růžově, ale na puse je zářivě korálová
2. Dermacol - click systém..no za mě ..nic moc, ale přežiju to..barva super krémová a krásně oranž



Růžová to může být


1. Claire´s - tenhle obchůdek je v Praze Paladiu..mají tak od bižu po dekorativku a ta rtěnka krásně voní, super barví a supr drží
2. L´oréal - Je taková...vodovější..balzámovější..barva není až úplně výrazná



Fialová sešlost


1. Golden Rose - u nás ve Foru byl krámek Sissi..super dekorativka, ale krám už zrušili :X barvička je taková chladnáá
2. Essence - lehce do fialova a příjemná na puse
3. + 4. tyhle rtěnky jsem měla v kosmetickém kufříku z Německa, který jsem dostala..jinak jsou super
3. Bourjois - krásná sytá barva



Rudá záře


1. Rimmel - mám jí už tak dlouho a je moje milovaná, krásně drží, příjemná..prostě vítěz
2. L´oréal - ta pravá rudá!
3. další ze sady z Německa
4. Made in China - opět levná, ale ta barva a výdrž je super
5. poslední kup Essence - krásná barva,krémová konzistence



Takové to trio, které málo kdy použijete..ale máte ho


1. Kate Moss - je hodně hodně tmavá..fialovo-hnědo...krémová
2. HaM - super obal, barva není úplně sytá
3. Alverde - jak vidíte na ruce...má to mezery...



A nakonec...Máslíčka na styl chubby stick, které dělá teď už snad každá značka


1. AVON - velice hezká a sytá..má v sobě mini třpytečky
2. Astor - spíše balzámek s jemným nádechem barvy


Tááák a je to...uff to byla fuška.

No a co vy jste spíše leskové, nebo rtěnkové?
Máte nějakého favorita co se týče značky?
Oblíbenou barvu?
Neváhejte mi to určitě napsat :)

















Žádné komentáře:

Okomentovat