úterý 5. května 2015

Today make-up

Taky máte období, kdy si malujete jeden čas tohle..a potom zase takhle, ale vždycky vám to nějakou dobu vydrží?
Přesně tohle mám teď s hnědými stíny..a ráda je kombinuji s jinou barvou jako právě dnes ;)


Čtyřikrát jinak, ale pořád já ;) 


Co jsem dnes využila...
Mojí mega paletku 120 stínů od BHcosmetics (dokonalá věc)
Naked 3 od Urban Decay
Rudá rtěnka Essence 


Na horní pohyblivé víčko jsem využila hnědou..můžete vidět, že už je v ní pěkná ďuzna :/ na spodní víčko jsem využila tu khaki zelenou, která je spíš metalová..udělala jsem s ní širší dramatický pruh


Do koutku oka a na rozetření jsem použila takovou hnědo-zlato-bronzovou..tváří se různě prostě lhář jako vyšitý ;)


Na pusu rudou rtěnku od Essence - odstín 14 - Adorable Matt!



A samozřejmě nesmí chybět linka, tu si dělám teď už vždycky a to Fixem a momentálně ho mám z Primarku a je super..a hlavně ho mám už dlouho a pořád super píše
Řasenka - Miss Sporty - Pump up Booster

2 komentáře:

  1. Moc pěkné líčení a ta mega paletka je super. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji.
    Nemůžu si jí vynachválit...byla to velká objednávka z Ameriky a super se i vyplatila :)

    OdpovědětVymazat