sobota 2. května 2015

Přírodní dary v kosmetice

Když mluvím o přírodních darech v kosmetice narážím tím zejména na určitou firmu a tou je MANUFAKTURA. 

Manufaktura se konečně objevila i u nás v obchodním centru Forum.

Tahle firma hlásí, že nejraději používá typické suroviny pro naší zemi. To jest: pivo, víno, vřídelní sůl, tradiční bylinky,...Proto mají různé řady rozdělené právě podle suroviny ze které daná kosmetika je ;)

Já jsem nedávno nakoukla a společně s klasikou narazila i na limitovanou edici s vůní malin. No vůně neskutečná a rozhodla jsem se pro balzám na rty s krásnou malinovou vůní. Upřímně jsem spíše na ovocné sladké vůně jelikož pivo nepiju, tak mi ani nevoní..bylinky jak které, takže malina byla jasná volba.





Balzám je v takovéhle tubičce se skoseným aplikátorem. 
Dobře se nanáší, ale možná jsem čekala sametovější strukturu. Ale rtům dělá moc dobře.
Cena 99Kč













Žádné komentáře:

Okomentovat