čtvrtek 21. května 2015

Kolorovo

Ahojky dnes vám tu chci postnout něco spíš pro zajímavost, než něco co jako rozhodně musíte nosit. Přeci jen né každý má takovou odvahu a pochybuju, že naše zemička je na něco takového v reálu připravená :D
Celým světem se táhne hit v podobě barevného obočí. Jednoduché, efektní a véélmi extravagantní. Na takové barevné obočí toho moc nepotřebujete tak tady je malá ukázka ;)



Bavičku můžete zvolit jakoukoliv. Já dnes vyzkoušela modrou jelikož se mi líbila k mým už nalíčeným hnědým stínům.



Ideál na přípravu je korektor a pudr. Obočí by jste měli vlastně zamaskovat korektorem a zapudrovat, tak aby se na obočí dobře nanášely stíny ;)


Pro nanášení stínů je super takovýto zkosený štěteček 


Já dnes vybrala jednoznačně modré color tattoo ;)


Moje už známá milovaná paleta ;)


A tady paletka na pusu. Vybrala jsem z modré řady tu barvu, kde můžete vidět je docela nadloubáno štětečkem :D ;)

Je to vážně super. Na denní nošení bych si to určitě netroufla ( co by mi asi řekli žáci ve škole) ale třeba na párty, nebo nějaký halloween..super nápad ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat