úterý 19. května 2015

Beauty Tip

Zdravím takhle pěkně při úterý. :)
Rozhodla jsem se, že sem pro vás musím hodit jeden beauty tip a třeba vám i poradit něco nového. Nebo už jste to někdy zkusily a já budu za naprostého nýmanda. No co..ať tak, či tak ven s tím.
Na tenhle nápad mě přivedly stíny od Dermacolu ta krásně pigmentovaná čtveřice (pamatujete?) no a u těchto stínů bylo napsáno, že se dají použít dvojím způsobem..na sucho i na mokro. Tak proč to nezkusit i u jiných stínů? 
Jediné co k tomu potřebujete je třeba malá sklenička s vodou a štětec ;)


Jak budete moct vidět..vyfotila jsem stav vždy před a po vodě ;)





Určitě jste si  všimly, že ta barva nabrala úplně jinou intenzitu. Od té doby co jsem "objevila" tenhle fígl velice ráda ho využívám jelikož mám ráda intenzivní barvy. Nemusí se však jedna pouze o barevné stíny stačí i perleťové a barva je hned zářivější, lesklejší ;) Určitě se nebojte tuhle fintu zkusit.
Štětec jen lehce namočte (navlhčete)  a hodně promněte v barvě. Kdyby jste si nebyly jisté klidně si barvu nejdříve zkuste na ruce a pak nanášejte stín na oko ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat