pátek 29. května 2015

Metalic Tattoo

Tetování, tetování to je téma, které se bude probírat neustále. Mít ho, či nemít?..toť otázka. 
Já tetování mám ..dokonce dvě a myslím, že nebudou poslední. Můj tatér mi to řekl už když jsem odcházela poprvé...uvidíme se příště..tehdy jsem na něj koukala s úžasem, ale víte co? Měl pravdu..jak jsem koukala na ten svůj potetovaný nárt v hlavě sem si říkala no tady by to taky šlo a tamhle a to by bylo pěknýý..no a už to bylo. 

Každý má na to svůj názor, ale proč tenhle post vůbec píšu? Protože letos by mělo být tetování hodně v kurzu. Ale nebojte nemusíte hned pod jehlu aby jste byly na jedno léto cool. Stačí si koupit trend v podobě metalického tetování.






No vypadá to kráásně. Sama už mám taky sadu zlatého tetování. Samozřejmě si to nechávám až na léto a opálenější kůži, protože jak jste si mohly všimnout na obrázcích, na opálené kůži to prostě vypadá super ;)


Tu svojí sadu mám vyfocenou na téhle zlaté kolekci ;) Tyhle tetovačky jsou z Primarku a stály 2 eura takže cena krásná ;) A navíc já miluju lebečky (jak jim říkám :D ) a ta ruka Fatimy teď taky hodně letí. ;)
Tak co..taky se necháte potetovat na svou čokoládovou kůži??? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat