neděle 24. května 2015

Straka

Straka..známý pták, který údajně miluje vše třpytivé. Říkalo se, že pokud někde necháte něco třpytivého a straka k tomu bude mít přístup jistě o tuto věc přijdete. Nevím jestli to je opravdu pravda a vyplatilo by se hledat hnízdo této sběratelky, ale vždy se to tak povídalo. 
Já jsem taková straka v lidské podobě. Co se třpytí je nej. Propuklo to po tom co jsem v Orsay uviděla "TO" tričko. Černé, ale poseté celé flitry..tahle posedlost začala asi na začátku gymnázia od té doby se to se mnou táhne :D
Já jsem hlavně sběratelka náušnic.Jelikož mám krátké vlasy a náušnice tak dobře vyniknou ;)  Ale poslední dobou jsem si oblíbila i masivní náhrdelníky. Stačí když máte jednoduchý basic kus oblečení a doplníte ho tímto nepřehlédnutým šperkem.
Vyfotila jsem pro vás svojí domácí sbírku náhrdelníků :)

Límečky jsem dostala jako dárek.
Většina náhrdelníků jsou z Primarku, Gate, HM, Jelínek - Deers, ostatní jsou dary, nebo dovezené z dovolených





Poslední úlovek na Vinted (Votoč vohoz)


Jste taky straky?
A jestli ano co sbíráte vy? :) Určitě mi to napište ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat