úterý 12. května 2015

Color Tattoo

Color Tattoo ooh můj bože! Tohle byla věc, která mi v mém kosmetickém nebi chyběla!
Tyhle stíny jsou naprosto geniální. Jsou od Maybelline a měly by vydržet 24 hodin. Cena 200-250Kč za jeden stín.

Já jsem si je nekoupila v drogerce, ale objednala jsem si je na Vinted (Votoč Vohoz) od slečny, která je dostala a vůbec je nevyužila (což tak nějak nechápu :D ). Zatím co jeden ten stín stojí až 250Kč já jsem dala za tenhle celý balíček i s poštovným právě těch 250Kč takže bomba. Vinted můžu doporučit můžete sehnat vážně super věci a za dobré ceny a někdy až takhle výhodné.


Pořídila jsem si tyhle 3 odstíny.
15- Endless Purple
20 - Turquoise Forever
60- Timeless Black


Stíny mají krémovou strukturu. Dají se nanášet prstem, nebo štětcem. Obojí jde velice dobře. Mají neskutečnou pigmentaci a váážně vážně vydrží.


Ty barvy jsou prostě božské. Málo který stín vám vykouzlí takovouhle černo-černou

Takže pokud jste akční..chcete vypadat celý den dobře jako by jste právě vyšly z domu a nemít ty nechutné čárky místo stínů. Zainvestujte do Color Tattoo je to geniální věc!

Máte je někdo doma? Jestli ano jste s nimi spokojené? Dejte vědět ;)

2 komentáře:

  1. Měla jsem světle růžové (dostala jsem je zdarma k řasence) a nebyla jsem s nimi tak extra spokojená jako jsi ty. Po chvíli mi to udělalo přesně ty barevné čárky. Ale je pravda, že jsem pod ně nedávala žádnou podkladovou bázi ani nic navrch. Každopádně musím uznat, že ta černá vypadá krááásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. No je možný Věruš, že nějaká ta barva nebude až tak dobrá ;) to stejně je třeba u těch rtěnek od Dermacolu ;) taky jsou jen některé typy dobré ;) U mě to dneska vydrželo i to cvičení :D a ta černo-černá je super ;)

    OdpovědětVymazat