neděle 10. května 2015

Domácí lázně

Je neděle poslední volnější čas před pracovním týdnem. Většinou beru neděli jako takovou přípravnou. Zařizuju si různé věci, připravuju do školy atd. 

To samé občas ráda dělám i v koupelně. Většinou právě v neděli si dávám masku na obličej, nebo se naložím do vany a relaxuju před náročným pracovním týdnem. A můžu jen doporučit je to fajn :)

Dnes jsem se rozhodla, že učiním právě tak a využiju pro svojí koupel skvělou věc z LUSHE. Už je to delší dobu, co jsem si přivezla super rozpustnou bombu Twilight a schovala si jí právě na nějakou takovouhle příležitost. Za tu dobu mi aspoň provoněla maximálně skříňku. To jediné mě mrzí..vůni vám bohužel nepřenesu :/




Pokud jste ještě neměli možnost něco z LUSH vyzkoušet můžete tenhle mega voňavý krámek najít v Praze třeba v obchodním centru Paladium :) Mají na výběr nejrůznější množství téhle barevné a voňavé kosmetiky a věcí do koupele :)

Tyhle rozpustné bomby se většinou pohybují do 200Kč

A takhle skvěle to vypadá když se to rozpouští 



Jak jste mohli vidět koule byla růžová a uvnitř krásně modrá. Voda z ní chytla tmavou fialovou barvu a když jste jí vzali do ruky bylo v ni spousta třpyteček. Krása :)

A když jsem mluvila o těch maskách. Dnes jsem taky dala lázně své pleti a to v podobě peelingu a masky a to od AVONU - Planet Spa tahle řada je s výtažky z Mrtvého moře a používám je už léta. Pleť je pak krásně hladká a jemná.


A nelekejte se..barva je krásně šedá takže vypadáte trochu jako troll :D


1 komentář:

  1. Z Avonu (planet spa) mám také masku, ale slupovací a je suprová. Na obličeji je sněhově bílá a po sloupnutí je tvářička ještě jemnější než miminkovská ;-).

    OdpovědětVymazat