středa 13. května 2015

Cvičíme s vajíčkem :D

Zdravím moji milí. Dneska se hlásím s takovým zvláštním nadpisem. Cvičíme s vajíčkem, ale jak budete číst pochopíte tohle spojení :D Tenhle týden nějak neskutečně utíká a i děti ve škole jsou hodné (doufám, že to nezakřiknu) :D 

Dnes jsem byla cvičit. Vždycky jsem byla zvyklá cvičit doma. Mám orbitrack a podložku, činky,..takže takový základ pro dobré cvičení. Jenže delší dobu mě lákala i posilovna. 


Ale viděla jsem hrůznou představu v tom, že: 
Neznám všechny stroje
Nevím co se na tom sakra dělá
To je mučící nástroj?
Co to má ta holka na sobě?
Určitě je tu poprvé
Pustím madlo a zazní ta děsná rána železa (ha, neudržela to)
No a podobné hrůzné scénáře...ale jedna moje kamarádka měla skvělý nápad, že by šla cvičit, ale ráda by s někým. A přímo navrhla jedno místo Contours je to spojení kruhového tréninku a strojů. Skvělý přístup, na místo dohlíží specializovaná trenérka, jenom cvičení pro ženy, prostě mě to nadchlo. Rovnou jsem si zařídila půl roční vstup a myslím si, že tam budu chodit vážně ráda. :)

Další..pamatujete na make-up vajíčko? Jo? Super 


Takže menší recenze k vajíčku. Je určené na make-up. No řeknu vám to takhle, není nic lepšího než roztírat make-up štětcem. Za mě jedině štětec! Už nic jiného. Ale tohle to je prostě divné. Ta práce je s tim divná...máte to bud moc suché, nebo moc mokré. Přijde mi to prostě neforemné, složité..ale.

Našla jsem pro tohle "vajco" lepší uplatnění. Pokud trpíte na modro-fialové kruhy jako já a vypadáte jako by jste rubaly 20 hodin v dole tohle je super dohromady s korektorem. Používám tekutý od essence stay all day - concelar a na to ještě tuhou tyčinku taky essence coverstick odstín 01 oba tyhle korektory skvěle zapracuju právě tímhle vajíčkem. Špičkou se dostanete blízko oka a opravdu jako by jste ho tam zapracovávaly. Skvěle to kruhy schová ;) 
Takže Vajíčko + korektor = za mě ANO Vajíčko + make-up = za mě NE

Jinak v pátek se můžete těšit na recenzi a samozřejmě rozšiřuji svoji kosmetickou i soví sbírku :) Jako pilná ...včelička, nebo spíš sovička? :D

Zatím se mějte krásně a užívejte toho slunka je to boží. Pá vaše Simka :*

Žádné komentáře:

Okomentovat