středa 5. srpna 2015

TOP 10 OF MY SUMMER 2015

Léto je naštěstí ještě v plném proudu, ale rozhodla jsem se už vybrat svojí top 10 produktů, které jsem si koupila během léta, nebo před, ale rozhodně bych bez nich tohle léto nemohla být :)
Doufám, že vás třeba nějakým produktem zaujmu a třeba ho máte, nebo budete taky potřebovat jako já :)

Tak a tady je moje TOP 10 :)


Alverde - Clear Waschcreme Heilerde
O tomhle produktu už jste mohli číst TADY
Je naprosto super na čištění pleti a hlavně pro mastící se pleť. Problémy s pupínky od té doby neznám.
Cena 89Kč


Balea - BodyButter
Oh jak jen to napsat tohle je láska a to nej tělové máslo.
Já teď dodělávám to kakaové, oříškové už na mě čeká.
Mám pocit, že to vyživuje, dává to tělu šťávu :)  
Cena 89-90Kč


Balea - Cocos - Sprchový gel se schimmerem ;)
Úžasný sprcháč, úžasná vůně a hlavně vy pak taky tak vonítě. To velice oceňuji :)
Cena 39Kč


Catrice - Camouflage
O tomhle zázraku jsem pěla ódy už mnohokrát.
Perfektně kreje kruhy pod očima i nějaké pupínky, či zarudnutí.
Geniální věc ;)
Cena 75-80Kč


Essence - Štetec
Dřív jsem na vše používala měký štětec. Jenže jsem měla pocit, že s ním nic nenanesu!
Tenhle je pevný, měkounký a naprosto mi vyhovuje.
Cena - 60-80Kč (už ho mám delší dobu)


Balea - Olej na rty
Jak už víte jsem blázen do kokosu a to léto si to tak nějak u mě žádá :)
Tohle je olejíček (balzám) na rty a je jemný, výživný, skvělý ;)
Cena - 59Kč


Ebelin - Čistič na štětce
Nastříkáte na štětec, ošmrdláte o kapesníček a je to ;)
Skvělá a dostupná věc konečně v drogerce.
Cena - 100Kč


Dermacol - 16h držící tekutá rtěnka
Tohle je moje jasná topka v létě. Jeno pudr, tvářenka, řasy a tahle super rtěnka.
Skvěle drží při povídání, po jídle a je to nej tekutá rtěnka co může být.
Tohle je odstín 8
Cena - 189 - 229Kč


P.S. LOVE - Rozjasňovač
Taky už jsem ho zmiňovala :) Je z Primarku
Krásná barvička, velice pěkně drží a "jasní" :D
Cena - 3.99 Euro


Ebelin - Make-up vajíčko
Původně jsem si myslela, že to je blbost. Postupem času jsem našla přesné využití a je super.
Špičkou zapracovávám camouflage a širokou stranou si nanáším rozjasňovač a super ;)
Cena - 100Kč


Tak co máte některý z těchto produktů, nebo jste ho třeba jen už někdy vyzkoušely?
Nebo vás nějaký zaujal?
Určo nechte info v komentáři :) ;)

3 komentáře:

  1. Catrice korektor je boží! A olej na rty Balea jakbysmet, protože ta vůně a hydratace mých rtů je báječná :)

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat
  2. Korektor Catrice ja fakt úžasný, nechcelo sa mi tomu veriť, ale je to pravda a našla som si aj odtieň dostatočne svetlý pre moju svetlú pleť. Má vysoké krytie a je úžasný. Od Alverde mám teraz fluid s bahnom a fakt sa mi vďaka nemu akné už vôbec netvorí, je to taký malý zázrak.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat