neděle 23. srpna 2015

Korektorový bonbónek


Jakmile se vám dostane do ruky, nebudete chtít nic jiného. 

Jedná se o tenhle neskutečný korektor od Maybelline, který ale bohužel není ještě k dostání u nás a ani nevím, zda někdy bude..já doufám, že ano! Přivezla jsem si ho z nákupů z Drážďan a jíkala jsem radostí když jsem viděla poslední tři kousky schované v regálu.
Jedná se o Instatnt Anti-Age Effekt. 
Já mám odstín 03 FAIR 
Cena - 9,99 Euro


Na svoje libové kruhy pod očima jsem používala Camouflage od Catrice to už dobře víte, ale tohle má ještě o level lepší efekt. Představte si, že jste najednou prošly photoshopem :D a ty kruhy tam nejsou.

Nevysušuje, je příjemný a perfektně kryje!

Jediné mínus ,o kterém se hodně diskutuje je nanášecí houbička, která je dost nehygienická a neplní až tak co má. Mně to až tak nevadí a jsem z produktu dost nadšená.
Za mě veéélký palec nahoru.

Máte s tímto korektorem zkušenosti? Přivezly jste si ho odněkud ze zahraničí? Určo písněte. :*

4 komentáře:

  1. Mám už několikáte balení a je super :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nedivím, že už několikáté ;) je to skvělá záležitost :)

      Vymazat
  2. Kéž by se dostal i k nám! Je to moje velké přání, protože za hranice se moc často nedostanu :D Tak moc bych ho chtěla zkusit!

    Unboxing | Parfums.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Joo je to vážně škoda....to opravdu vědět, že někdo pojede právě do Drážďan a nechat si ho přivézt :)

    OdpovědětVymazat