úterý 25. srpna 2015

Birthday Wishlist ♥

Září..září pro většinu lidí znamená konec prázdnin a začátek školy. Já jako paní učitelka (slečna) bych o tom měla něco vědět :D
Jenže ač jsou tyhle dvě věci podstatné já tam vidím ještě jednu věc..jednu důůležitou věc a tím jsou...
MOJE NAROZENINÝÝÝ :D
Joo říkáte si zase o rok starší, nebo no už nejsem malá abych to tak prožívala. Jenže ať malá, nebo ne já prostě oslavu narozenin mám ráda :) a ostatních a hlavně tu svojí samozřejmě :D Máte dort a dárečky, květiny a sejdete se s rodinou a přáteli...a celý ten den je prostě VÁŠ! A já to takhle vždycky viděla a vidět budu :) ♥ 
Vždycky jsem sledovala na MTv takové ty narozeninové oslavy zbohatlých dětiček a musím říct, že bych to jako taky brala, ale ty holky to byly děsný spratkové :D Jakmile vypadalo něco jinak než mělo, byl z toho histerák..ale ony šly na pedikůru, manikůru, udělaly jim vlasy a make-up...vyzvedly si ty strašně drahé a krásné šaty a měly seznam s hosty a slony, tanečníky, zpěváky ...a jo dobrý už sem v klidu :D No víte jak to myslím..určitě každý má ve své hlavě plán jak by rád strávil ten svůj den a neříkejte, že ne. Uričtě jo!...že jo? Úplně vidím jak nad tím přemýšlíte ;)

No tak abych se někam dopracovala...já mám narozeniny 22.září...bude mi ...25 a už se těším. A pro tyto narozeniny jsem i připravená s dárky...znáte to každý se ptá a co by jsi chtěla k narozeninám:  A vy: já nevím..já fakt nevím! Tak jo a STOP! Já mám totiž letos jasnou představu...a tady je můj:
♥WISHLIST♥


1. Yankee candle aroma lampa a k tomu nějaké vosky :) Přijde mi to super jelikož vosk se sice rozpustí, ale jakmile zase ztvrdne vy ho jen vydloubnete a můžete vyměnit za jinou vůni. Geniální ;)

2. The Balm - Mary Louminazer - oh bože ten nej rozjasňovač pod sluncem a já bych si ho vážně na svoje líčka přála :)

3. Barry M - zázračná rtěnka - z brčálově zelené se na vašich rtech vykouzlí úplně jiný odstín...to je kouzlo prostě a já ho potřebuju vyzkoušet na sobě :D

4. Štětce na make-up a oční stíny - velice bych si přála kvalitní sadu štětců...a třeba postupem času i dělala videa s make-up tutorialy :) To co teď doma mám je ok, ale ostatním ukazovat jak se s tím líčím asi nic moc...

5. Jelikož jsem určitelka flashek není nikdy dost...a mně se líbí hrozně tyhle rozkošné s postavičkami :) já měla dříve Angry Birds, ale ve škole jsem ho někde ztratila a nějaké "dítko" (jsem hodná) si ho určo muselo přivlastnit...ale to byl můůj ptááček!!! ...no takže tak :D

6. Parfém Katy Perry - Meow...50ml, prostě vůně super a ten flakon! Flakon je nejvíc (ano povšimněte si..vůně je nepodstatná, ale flakon ten je záásadní) :D

7. Parfém Nici Minaj - Pink Friday - 50 ml, podobné jako u Meow..nutně potřebuji bistu Nici Minaj :D

No takže jsem se podělila o můj wishlist :) Máte třeba na tom vašem něco podobného, nebo stejného jako já? A nemusí být vůbec narozeninový :)




2 komentáře:

  1. Štětce také potřebuji a rozjasňovač od theBalm se mi moc líbí :)

    Zelený Zázrak V Prášku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já ty štětce pořád omrkávám..kde a jaké ;) no a ten rozjasňovač...k tomu není co dodat :)

      Vymazat