úterý 4. srpna 2015

DIY: Supr čupr brýle na dovču

Juch juch je to tak konečně po sta letech mířím k moři..nechci ani říkat jak je to dlouho co jsem tam nebyla a konečně je to tu.
V pátek v noci odlétáme do Egypta a já se těším na moře, jak budu fotit, natáčet a pak vám to všechno ukážu a třeba dám zase nějaký ten tip na dovču :)

No a když k moři, tak stylově a tak jsem se rozhodla, že vytuním jedny svoje sluneční brýle, které vlastně ani nenosím ;) Tak jsem se na to vrhla..je to jednoduchý ale efektní proces ;)


Potřebujete: 
- sluneční brýle, které si přejete přetvořit
- vteřinové lepidlo (já kupuju balení asi 5 lepidel v KIKU za 25Kč)
- kamínky (tyhle jsou z Albi a super cena 25Kč)

Pak už je postup jednoduchý..začínala jsem lepit kamínky od středu a dál obroučky a nožičky nakonec.
Buď jsem si nechávala kamínky v páskách jak jsou, nebo jsem si odstříhla potřebné množství.

A výsledek? Posuďte samy ;)








1 komentář: