středa 5. srpna 2015

Cesta z města

Nevím jestli to tak má každý, ale myslím, že občas je fajn prostě vypadnout z města. Já jsem dítě ze sídliště a bydlíme v bytě. Naštěstí máme aspoň balkon a to je super. Ale ač jsem vždy říkala, že chci jedině bydlet v bytě, poslední dobou ten názor nějak pokulhává. Docela dost by se mi líbila představa baráčku s mojí kouzelnou zahradou. A tak jsem aspoň ráda, že můžeme zmizet k babičce (říkám babičce, ale jde i o dědu, tetu, strejdu a mojí malou sestřenku). :) 
A taky to není úplně venkov :D Libouchec je sice menší, ale vesnice to není ;) Ale i tak to na vás může dýchnout pěknou atmosférou...plnou zeleně, pohody a slunka :)





Moje malá sestřenka...obě jsme vnučky akorát jí je 1 rok a 5 měsíců a mně 24 :D trochu rozdíl..



Tentokrát měla návštěva i svůj účel..babička s dědou měli výročí svatby - 51 let :) kéž by to bylo dalších 50 :)


Česnek domácí 


Kiki a Gloglo





Domácí papů - miluju malé květáčky, brambory z trouby a tenhle spešl salát s brokolicí, hrozinkami a semínky (poznámka - nesnáším hrozinky, takže ty přehrabuju :D



2 komentáře:

  1. Já jsem do svých 25 bydlela v rodinném domku a je to paráda. Moc pěkné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Joo určitě když člověk okusí život v baráčku je těžké pak přejít do bytu ...opak musí být příjemný :) Moc děkuju :) :3

    OdpovědětVymazat