sobota 29. srpna 2015

New Essence

Dekorativní kosmetiku od Essence mám ráda, nebo spíš celá značka mi nepřijde vůbec špatná a některé věci jsou vážně super ;) Jediné čemu moc nefandím jsou stíny. Jsou málo pigmentované, práší a prostě vůbec nemá cenu si je kupovat...vážně!
Ale stal se zázrak a Essence přišla na světlo světa se super (všimli jste si těch čtyřech s za sebou? :D) paletkami. A je jich rovnou pět...

Když jsem ale já zavítala do Dmka v Děčíně tak měli k dispozici pouze tři, ze kterých jsem vybírala. A vybrala jsem paletku BRONZE. Je krásně pigmentovaná a stíny vypadají parádně ;) Líbí se mi právě, že nejsou pouze matné a dokáží se hezky třpytit ;)




Vyfotit a hlavně chytit pořádně tyhle super barvičky byl docela záhul, ale myslím, že se to povedlo a je vidět, že mají krásné hnědo-zlaté tóny a dá se s nimi vykouzlit moc hezké líčení..jak letní, tak podzimní rozhodně ;)
Essence 
Cena - 120Kč


Další novinkou jsou tekuté rtěnky. Essence uvádí 6 odstínů, ale v DMku měli pouze 4 druhy, tak nevím kde je error. Ale i tak to byla celkem jasná volba a to v pinkovo-červené barvě. 
Essence
Odstín 04 - Show off
Cena 74 Kč



A aby jste věřily, že od Essence opravdu něco mám tak tady jsou produkty, které mám ve své kosmetické sbírce :)


6 komentářů:

  1. Na ty paletky mam take zalusk, tak snad se mi podari si nejakou odnest.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo myslím, že se určitě nějaká z nich neztratí :) jsou opravdu pěkné :)

      Vymazat
  2. Vypadaji koc hezky, asi take po nejake kouknu :-) jenze vetsinou pri nakupech od Essence nezustanu jen u jednoho vyrobku :-)
    Aestylesvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo u Essence je to těžké vybral pouze jednu věc a jít :D ;)

      Vymazat
  3. Ten transparentní pudr mám docela ráda :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho tedy nepoužívám pravidelně, ale určitě špatný není ;)

      Vymazat