úterý 18. srpna 2015

Matné Máslíčko


Rtěnková máslíčka mají velký bům. Já jsem je prvně zaregistrovala jako Chubby Sticky od Clinique. Tam byla cena o něco vyšší. Naštěstí i  klasické drogérkové značky přišly s podobným konceptem.


Já jsem si dříve pořídila taky od Astoru máslíčko z klasické řady ve světle růžovounké barvě.
Teď jsem popadla tohle z matné řady, kde jsou pouze 3 odstíny.
Astor - Soft Sensation Lipcolor Butter MATTE - 023 Vivid Divine
DmDrogerie
Cena - 139Kč


Konzistence je jemná a máslová, krásně barví a je příjemná na rty.
Taky krásně slaďounce voní.
Tenhle odstín byl jasná volba jelikož mám ráda na rtech výraznou růžovou.
Další odstíny byly už tmavší ..jakoby do hněda a fialova.


5 komentářů:

  1. Mam rada tyhle maslicka
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Joo jsou skvělá..výživná a krásně barví :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle másličko je super, celkově mám tyhle másla moc ráda :)

    Ostrava Random

    OdpovědětVymazat
  4. Joo je to skvělá věc..ani ne balzám, ani ne rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto maslá sú fakt úžasné, ešte som ich neskúšala, ale čítala som na ne samú chválu. Ja používam rúž v malinovom odtieni od H and M ale ten pery príšerne vysušuje.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat