čtvrtek 20. srpna 2015

Books

Jak už jsem před létem říkala ve svém videu..k létu patří knížky. A když někdo přes rok moc nečte v létě si vždycky nějakou tu knížku koupí, nebo půjčí. Já se snažím číst co to jde, někdy do toho vleze to učení a já si říkám néé já si chci číst hezký věci a ne nějaký teoretický bláboly, u kterejch usínám :/ aaghr (určitě se v tom vidíte, že jo? :D) No a tak mám pocit, že i když léto má pouze dva měsíce načte toho člověk víc...nebo je na to aspoň čas :)
A tak tady pro vás mám tři knihy, které jsem přečetla (jedna je rozečtená) a pak knížky, na které se rozhodně chystám. No a kdo ví třeba vás na ně taky nalákám ;) :)


Část první: přečteno (něco jako rubrika spotřebováno co?)
Málo kdy se mi stane, že mám doma víc knížek od jednoho autora no a ejhle tady už jsou dvě od Johna Greena. Mám pocit, že lidi čtou věci hlavně v tu chvíli kdy jsou vidět i v kině. Prostě je to takový víc medializovaný a tak se to čte. A já se přiznám, že se v kině neviděla ani jeden tenhle titul.

1. Hvězdy nám nepřály
No co může být větší doják než příběh dvou mladých nemocných lidí, kteří se do sebe zamilujou a nakonec umře někdo úplně jinej než jste si na začátku mysleli. Já si u knížky pobrečela..když jsem pak koukla na film nějak to ze mně nešlo, ani nevím proč..možná můj mozek už to dojetí čekal a nevydal rozkaz - plač! Za mě moc hezké, moc pěkně čtivé a můžu jen doporučit.

2. Papírová města 
Když jsem viděla trailer k filmu řekla jsem si,  oh bože to musím vidět..to bude geniální. A jak to tak bývá nějak to nevyšlo a já do kina nešla, ale koupila jsem si knížku s tím, že jí na dovče přečtu. A tak se i stalo..na dva zátahy u bazénu byla ve mně. A bylo to super. Smála jsem se nahlas, přemýšlela jsem, dumala..a ten konec mě tak dostal, že sem dočetla poslední stránku a nevěděla jsem jestli jo, nebo ne a jestli mam jít do bazénu, nebo se jít vyčůrat...znáte to, taková bezradná jsem byla a tak to má být. Za mě véélký palec hore ;)

3. Železná zkouška
Obávám se, že tuhle knížku už nedočtu. Přitom pro milovníka Harryho Pottera a kouzelníků to zní tak lákavě. Mladý čaroděj se dostane do školy magie a tam je cvičen až má dojít k tzv. železné zkoušce. Víte co? Nikdo už nebude takový čaroděj jako Harry a obávám se, že to ve mně bude navždy. Přeci jen Harry je můj dětský i dospělácký hrdina a tak tomu bude už navždy!
Jinak bez úchylky na Harryho...je to super napsané a pokud máte tyhle příběhy rádi..šup na to ;)



Část druhá: potřebuju přečíst

1. Nebezpečné známosti
Určitě znáte ty filmy...dvojice rozmazlených zbohatlých teenagerů ovládá jiné. Jenže tohle bylo první! Tohle je počátek nebezpečných známostí a mě to hrozně zajímá. Hlavně mě na ni upozornil jeden film, kde o ní mluví (Blue is the warmest color - film o lesbičkách, který není jen o lesbičkách - hodně doporučuju!). No a protože já miluju když se někde zmíní o nějaké knížce a já si jí pak můžu přečíst, tak sem tenhle poklad našla v levných knihách asi za 70Kč a bylo to jasné znamení!

2. Cosmopolis
Jste na upíry? A na Edwarda? Jo? Tak tenhle fešoun si zahrál ve stejnojmeném filmu - Cosmopolis. Když jsem ten trailer viděla nevěřila jsem, že bledý Éďa hraje v něčem takovém a vypadalo to velice zajímavě. Zbohatlík, co žije ve své limuzíně, užívá si sex s ženami a za jeho okny zatím propuká revoluce. Jsem na to hodně zvědavá.

3. Zajíc s jantarovýma očima
O téhle knížce vám toho moc nepovím. Hrozně mě zaujal název a taky obsah na zadní straně a ještě mě zaujala cena, která byla v Levných knihách 29Kč a většinou mám zkušenost, že tyhle levné knihy, které nikdo nezná jsou nej! A tak jsem zvědavá.

4. Soudné sestry - Úžasná zeměplocha
Placatá země, která je na zádech želvy mi prostě nějak unikla...ano stydím se. A tak když už bohužel Terry Pratchett zemřel by bylo vhodné si konečně něco od něj přečíst. Napravím svou chybu slibuji ;)

Tak a teď mám dotaz samozřejmě na vás :)
Kterou knížku nejvíc milujete a klidně by jste jí přečetli znovu?
A co si potřebujete nutně přečíst? A já třeba na vaše doporučení taky? :)
Určo piště :*

1 komentář: