pondělí 24. srpna 2015

Seznamte se s Gloglo

Když jsem byla malá, měli jsme doma kočky. Takové ty Perské chlupaté (chlupaté až moc), ty co mají placatý čumák a koukají na vás z vrchu! :D Jezdilo se s nimi na výstavy a hýčkaly se. A ač jsem je milovala nadevše...zápach a chlupy mě přestávaly postupně bavit, ale to neznamená, že kočky nemám ráda. Moje Betinka byla ta nej kočka pod sluncem :)
Nastal však čas kdy už jsme neměli ani jednu kočičku a období nebylo nic moc. Potřebovaly jsme s mamkou společníka, nebo společnici? :) 
A vše zapříčinil jeden film...Pravá blondýnka. Víte co měla za kamaráda? No přece psíka...Čivavu. Od té doby jsem milovala tyhle pidi pejsky s velkýma ušima a vykulenýma očima :) 
Když se blížilo k mým 20. narozeninám, přání bylo jasné..Čivava. A tak jsem dostala ten nej dárek..od rodiny od přátel štěňátko Čivavy :) Tu malou šmudlu jsme si přivezly z jedné farmy, kde byla spousta zvířat a taky štěňátka čivaviček (jsou tak pidi, že se to ani jinak říct nedá :)




















Musím říct, že pes je úplně jiný než kočka. Projeví vám lásku, oddanost, radost, nadšení,...
My máme doma Glórču, nebo Gloglo, Gloglí :D je toho dost, ale je to náš miláček a malý rozmazlenec :)
Člověk má dobrou náladu a chce se mu smát jen se na ní podívá a je to super společník, kterého dáte do psí tašky a můžete jí vzít kamkoliv :)
Dneska už je Glórče 5 let (prý to je 35 lidských) a byl to ten nej dárek.

Miluje: jídlo, sušené masíčko, drbání, teplo, válení v posteli a olizování :D ona je náš mega oblizovač prstů a je naše všechno ♥






A protože je to naše parťačka říkala jsem si, že jí musím věnovat jeden post :*
Co vy máte nějakého svého milovaného mazlíčka?
A jestli ano jakého? A co na něm máte nejraději? :)

4 komentáře:

  1. Ta je úžasná :)
    My máme doma desetiletého labradora Bena a lepšího psokámoše bych si nemohla přát :) Je to sice drzoun nenažranej, ale vždycky dokáže rozveselit a když mám smutnou chvilku, přijde ke mě, položí si na mě hlavu a neodejde dokud nejsem zas ok :D :) Pak máme ještě dvě želvy ale s těma se moc kamarádit nedá :D

    http://cupofwhatever.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jéé labradoři jsou kráásní ;) a s tím nenažranstvím :D to máme doma taky akorát velikost je trochu rozdílná, ale ona by se ujedla k prasknutí :D :) Tak to je super :)

      Vymazat
  2. Ta je nádherná a roztomilá :)
    Já mám tříletého koně a nejraději na něm mám, když se nechová aspoň chvilku jako puberťák :D Ale to k tomu věku hold patří. Jinak je to úžasný společník, kterého bych nevyměnila ani za nejhodnějšího a nejposlušnějšího koně :) Sice mi dává občas dost zabrat, ale když pozoruji jeho přístup, chování a jeho voloviny, tak vidím sebe, je to odraz mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Teda tak to jsi mě dostala koně...to je skvělý. To je hezký, že máte takový spřízněný puberťácký vztah :D super :)

      Vymazat