úterý 9. června 2015

Sephora

Ahojky dneska vám chci přiblížit, co jsem si přivezla z víkendové Prahy. Přesněji hlavně tu kosmetickou část. Moc toho není, ale i tak z těch produktů mám radost :) 
Mezi nákupními taštičkami byla i jedna ze Sephory. Nic konkrétního jsem neokukovala, ale i tak jsem něco našla. 
Oba produkty mám ze slev, takže byly za super cenu ;)


Jedna věc je na rty a druhá na oči + vzoreček k nákupu v podobě krému na obličej od Sephory


První je tahle super oranžová rtěnka. 
Odstín je pouze popsán a to myslím výstižně - Carnival.
Barva je sytá, krémová, super pigmentace
Cena - 99Kč


Druhá je tahle Jumbo tužka na oči.
Je voděodolná a údajně by měla vydržet 12 hodin.
Musím říct, že jí jen tak něco nesundá.


Barva je krásně metalická 
Měli ještě jiné odstíny, ale tahle mě oslovila nejvíc ;)



5 komentářů:

  1. Krásný letní barvičky :-) ta tužka na oči vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný letní barvičky :-) ta tužka na oči vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě to evokuje léto ;) jsou zářivé a hravé ;) na letní počasí jako dělané ;) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný odstín rtěnky :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju ..už se těším až jí budu mít na rtech :)

    OdpovědětVymazat