pondělí 15. června 2015

Flower look

Máme po víkendu, ale co si ho trochu zrekapitulovat. Bylo vážně krásně..sobotu až moc a neděle byla taky super slunečná.
Musím se přiznat, že ten jeden den jsem strávila v Drážďanech v Primarku. Byla to dámská jízda...a hlavně nečekaná. Verunka z Prahy, její mamča, já a moje mamka :)
Ať si o Primarku myslí kdokoliv, cokoliv pro mě je to nákupní orgasmus. :D Né vážně miluju ten krám, miluju ty věci od oblečení po kosmetiku a doplňky do bytu, či domu.
Samozřejmě vám časem ukážu určo nějaké ty věcičky a hlavně kosmetiku ;)



Co se týče neděle tak tu jsme strávili u babičky. A když bylo tak pěkně tak jsem si mohla vzít nový Primark outfit a vyrazit ke květům.



Vestička - 7euro
Boty - 3 eura
Čelenka - 3,50euro
Černé tílko a legíny jsem měla ;)




Co vy jak jste si užily víkend? 
Byl odpočinkový, či pracovní? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat