čtvrtek 18. června 2015

Čistím, čistíš, čistíme...

Ano už je to asi trapný, ale jako já tu mám stále věci z Primarku, které jsou funkční, a které třeba nemáme a nebo jsou levnější než u nás ;)
Dneska to bude stejné...na FB jsem vám dala hádanku ohledně téhle věcičky :


Je to vlastně čistící, peelingující, brousící gumová "houbička" která vám vyhlazuje a čistí obličej.
Tahle věcička není žádná novinka a už dost blogerek jí používá a taky jí chválí.
Mám to pro vás vyfocené ze všech úhlů, aby jste to mohly očíhnout ;)


Má to takový prstenec, za který to můžete dobře vzít, respektive si to navléct na prst 


Má to i praktickou přísavku. Aby se vám to někde neválelo a tak, prostě to lupnete na dlaždičky a pěkně to drží a čeká na další použití.


Guma je to super ohebná a měkká. Super se s ní objede celý obličej i záhyby u nosu..prostě jak nic. Pěkně to zjemní a prokrví. 
Příjemná práce..můžete dát čistidlo na obličej, nebo rovnou na (nevim jak to přesně nazvat) čističku :D třeba..
Materiál je super jemný a příjemný
Primark
Cena 2 eura 

Máte něco takového na čistění obličeje, nebo používáte prostě jen ruce a peeling?


2 komentáře:

  1. Podobnou houbičku jsem koupila v Německu v DM cca za 1,50 EUR. Zatím jsem to použila jen jednou, nějak na to zapomínám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo určitě je mají i v drogerkách a podobně :) Musím říct, že já jí používám hlavně s peelingem a podobně ;) :)

    OdpovědětVymazat