úterý 16. června 2015

P.S. LOVE...

P. S. LOVE... takhle označenou kosmetiku můžete najít právě v Primarku.


Hodně lidí může tvrdit, že levná kosmetika prostě nemůže být dobrá. Já tento názor nezastávám. Samozřejmě si vždycky chci všechno vyzkoušet a pak se vyjádřit, ale musím říct, že mně kosmetika z Primarku  (mluvíme o dekorativce) vážně vyhovuje.

V sobotu jsme doplnily zásoby a šly po už ověřených tipech i po novinkách.
Tak se do toho pustíme ;)


Jako první je tu Foundation Stick. Mám odstín Medium. 
Pro někoho korektor, pro mě super make-up.
Dobře kreje a prostě mně vydrží. 
Dobře se nanáší i roztírá. Dřív jsem měla světlejší odstín, ale tenhle mi vyhovuje víc
Cena 2,50euro


Dál tu mám rozjasňovač.
Nebo klidně podkladový stín..nebo jenom stín do koutku ;)


Má krásnou zlatavou barvu a na líčkách vypadá vážně hezky.
Cena 3,50euro


Dvě rtěnky. 
Růžová (já tu barvu na rtech prostě miluju)
Perleťová - lesklá - třpytivá..ta taky nesmí chybět.


Jméno nebo číslo odstínu vám prostě neřeknu, protože tu ani není.
Cena 1,50 euro (směšný)
Zatím jsem zkoušela jen tu perleťovou a super ;) na růžovou dojde ;)


Hlavně že jsem nutně sháněla barevné linky. Naštěstí sehnala to jsme mohly vidět tady . No a Primark opět nezklamal. 
Cena 2 eura


Ten černý fix už jsem měla. Ale neskutečná je jeho výýdrž. Já linky používám vlastně snad denně. A já ten fix měla od ledna a ještě stále a dobře kreslí! 
Teď jsem se teda ještě vrhla na modrý a zelený fix. 
Jsou to takové tmavší barvy jak můžete vidět, ale jsem si jistá, že budou stejně super ;)


Takže doufám, že jste si povšimly těch směšných cen. A za zkoušku tyhle produkty za mě stojí ;)

Máte taky zkušenosti s Primarkovou kosmetikou?
A třeba právě s těmito kousky, nebo máte v rukávu ještě nějaký jiný super produkt?
Určo písněte ;)














2 komentáře: