středa 24. června 2015

Kleopatra a Galaxie

Ahojte všichni :)

Už je to pár dní zpátky co jsem se doma nudila a tak jsem si řekla, že by to chtělo vyzkoušet nějaký extra make-up look :)

Našla jsem si obrázky a už to jelo.
První jsem si udělala pouze jedno oko, aby mi to druhé zbylo na další look.
Mám pro vás fotečku + samozřejmě produkty, se kterými jsem make-up dělala ;)


Využila jsem na to svoje oblíbené produkty a bylo pro mě překvapením, že to netrvalo ani moc dlouho.
Byla potřeba hlavně modrých stínů, zlaté barvy a černé linky.


Moje milovaná paletka od - bhcosmetics a z ní jsem využila hlavně ty tmavě modré odstíny
Samozřejmě Color Tattoo - Maybelline - černá a modrá
Zlatý stín z malé paletky a i ten bílý (skvěle pigmentují)
Černý fix na linku - Primark
Perleťová jumbo tužka - Essence

A od bhcosmetics mám i paletku lesků a rtěnek na pusu. Tady jsem využila zlaté odstíny.


Další look byl hodně do fialova a nazvala jsem ho Galxie :) 


Pro tenhle make-up jsem využila pouze svojí fantazii.


Využila jsem tu fialovou řadu. Můžete vidět, že ta tmavě fialová je už hodně vybrakovaná :/ Tu mám hodně ráda


Tady opět Color Tattoo - Maybelline - fialová
Stíny Sephora taky fialové se třpytkami
dvoje tekuté stíny HaM - odstín fialová a stříbrná
Třpytivé linky - Claire's - stříbrné
Černý fix na linku - Primark
Perleťová jumbo tužka - Essence




Žádné komentáře:

Okomentovat