středa 24. června 2015

Kamufláž

Tenhle produkt je tak slavný, že ho některé blogerky už ani nepředstavují, ale já ho představit chci. Může se stát, že zrovna vy moje milé čtenářky ho neznáte a tak je mojí milou povinností vás s ním představit.

Catrice je značka, kterou můžete hlavně najít v drogerii Rossmann.
A Catrice má produkt, který rozhodně stojí zato! 

Já mám kruhy pod očima (ukažte mi někoho kdo ne). Některé jsou méně výrazné, jiné tmavé, hnědé, modré, fialové. Ty moje vždycky zářily modro-fialově :/ Korektor je super věc, ale na takové kruhy prostě nestačí. To bych si musela dávat hodně, hodně velkou vrstvu. 
Ale stal se zázrak a na trh přišlo něco, co vám tyhle kruhy pěkně zakamufluje a to přesně : Catrice - Camouflage (výstižný název, nemyslíte?)


Já má odstín 020 Light Beige
Tahle věcička je geniální. Je to něco jako tužší make-up a božsky to kreje ;)
Chtěla jsem vám to nějak ukázat, ale ten obličej na fotce neukazoval takový rozdíl jako to v reálu je.
Tak jsem udělala pokus: na ruku jsem si udělala rádoby  "flek" jako mají kruhy pod očima a pak jsem se ho snažila překrýt kamufláží. No posuďte samy... Vím, nejsou to kruhy pod očima, které jsou snad i vyryté pod ty oči :D (takový mám pocit já), ale tak nápodoba se cení ne? :D :)


Kamufláž se mi nejlépe nanáší tímhle pěnovým vajíčkem. Dobře ho pod oko zapracuji a je to super ;)

Cena tohoto zázraku je 89Kč a je v různých odstínech ;)

3 komentáře:

  1. Já si pro něj tento týden jela do Rossmannu a pak jsem tam zjistila, že nemají nejsvětlejší odstín, takže si budu muset počkat do září až se dostanu do toho Rossmannu, achjo! :D :/

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Jo to může být problém no se sehnáním toho správného odstínu...to je bohužel neštěstí a pořádná nezásobenost našich drogerek :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento korektor je fakt skvelý, lepší sa v drogérii asi nenachádza, aj odtiene sú dostatočne svetlé a kryje perfektne, aj akné, aj kruhy pod očami, skrátka všetko.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat