středa 17. června 2015

Foto HAUL

Tyhle poslední posty se točí kolem Primarku. Ale pokud si stále nejste jisti zda do Primarku vyrazit, nebo ne možná vás tenhle další post nakopne. 
Samozřejmě netvrdím, že musíte mít stejný vkus jako jáá, ale prostě výběr je ;)

Jako první jsou tu botky ;) Mamka si koupila troje a já ...noo patery no :D
Ale pozor nejvyšší cena je 4 eura a to jsou jedny boty..zbytek byl za 3 eura (anoo čtete to dobře, můžete to zkusit ještě jednou, ale uvidíte pořád 3 eura :D )


Dále tu jsou trička a to tahle trojice.
Každé jiné, ale každé super.
Cena 3eura


Tuhle pletenou vestičku s třásněma jste na mě mohly vidět tady
Je super a cena ve slevě 4 eura


Overal je podle mě super věc na vedro.
Mám super barevný a je mi v něm skvěle.
Takže tady jeden s krátkými nohavicemi
Cena 8 euro


Kraťásky s bambilinkama :D pidi bambulky to prostě má.
Budou super jen k černému, nebo bílému tílku..ještě šedivý..no a můžu pokračovat dál :D
Cena 4 eura


Letní a lehké kalhoty mi taky chyběly.
Takže jasná volba
Cena 7 euro


Tak co na léto super základ, co myslíte? ;)


7 komentářů:

  1. Ty botky jsou krásný a ten overal ten je boží :) budu s etam muset také vydat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jupiii takze v sobotu se vrhnu do Primarku tady v Uk. Skvele botky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty jsou naprosto úžasný, i všechna ta trička! :O Primark no ... Já v něm byla zatím jen jednou a byla to láska na první nákup :D Teď se snažím už několik týdnů rodiče přesvědčit, ať zajedeme na nákupy do Primarku do Vídně ..

    Krásné fotky :))

    Adelaida
    www.meadelaida.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sem rada ze nejsem jedina kdo miluje Primark :D :) ;)
    A dekuju za chvalu...moc to potesi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbily ty růžovo-bílé ala savo tenisky a denim "tom shoes". :) Nádherné! :)

    Corculum♥

    OdpovědětVymazat