středa 1. července 2015

Prázdniny začínají

Včera se rozdalo vysvědčení, rozloučila jsem se se školou a začaly mi práázdniny :D Juchůůů...musím se přiznat, že už jsem se na ně opravdu těšila :) Byla jsem unavená a pochopila jsem to, že moje mamka učitelka toho měla na konci školního roku vždycky plné kecky..

Jinak jsem dostala od žáků krásné kytičky a taky dárky a to mě neskutečně moc potěšilo :) A kdo sledujete můj FB tak už jste mohli fotečku vidět ;)

No a jelikož jsem měla zbytek dne volný tak jsme s přítelem vyrazili na výlet. Ještě před tím výletem mě moc potěšil a koupil mi, nebo hlavně i pro nás kvůli dovče, selfie tyč. Tu jsme hnedka ozkoušeli.


 A co se týče samotného výletu, tak jsme vyrazili do Tisé na Tiské skály. Na konci výletu jsem prohlásila, že to bylo naprosto super odpoledne. Vstupné za oba bylo 60Kč..na velkém okruhu jsme byli asi 4 hodiny s tím, že jsme chvíli i poseděli v hospůdce, která byla po cestě. Procházka na čerstvém vzduchu, pohyb, krása pohledět...prostě to bylo skvělý a můžu tenhle výlet jenom doporučit. No a tady už jsou i nějaké fotečky :)

Jinak jsme konstatovali, že jsme byli oblečení vážně jako praví tůůristi :D s trackovou obuví a tak :D no spíš jak na vycházku do města :D Ale cestou zpět jsme potkali dvojici, kde si slečna evidentně vyvrkla kotník a pozor..ona tu sportovní obuv měla :/ :D takže si myslím, že moje ťapky za 3Eura z Primarku to zvládly skvěle :D










A co vy..máte také prázdniny?
Chystáte se někam? A máte rádi výlety tady u nás? :)
Určitě dejte vědět


5 komentářů:

  1. Perfektný blog!! Sledujem ta cez GFC, dufam ze aj ty budes mna :)


    Môj BLOG /KLIK/


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju taky jsem začala ten tvůj sledovat ;) je super..hlavně krásné fotky :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky! Taky jsem ráda, že prázdniny konečně začaly :D

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo je to paráda..prostě léto začalo a i počasí vypadá, že se konečně umoudřilo :)

      Vymazat
  3. Do Tisí jezdim moc ráda :) Letos jsem tam byla už 3x :D Fajn procházka i se psem.
    Je dobře že se vám počasí vyvedlo. :)

    OdpovědětVymazat