neděle 25. října 2015

Signál Festival

Ahojky dneska jsem se rozhodla napsat o signál festivalu a hodit sem nějaké fotky, které jsem během večera pořídila.
Určitě jste už mohli vidět spoustu fotek a číst nejrůznější recenze. Tu mou nebudu nějak extra prodlužovat...
Je fakt, že my jsme čekali něco trochu víc...signal festival, neboli světelný festival ve mně vyvolává hodně světel, blikání, záření..hudba...V reálném případě šlo spíše o hodně uměleckou stránku, ale taky pěknou.
Nejvíce mě zaujaly instalace na Staroměstském náměstí, na Náměstí Palackého a na Náplavce ;) Tam se jednalo o super promítání na budovy, nebo zajímavou síťovou instalaci...
Ale jinak musím říct, že jsem se festivalu velice ráda zúčastnila.
Super atmosféra, pulsující Praha, spousty ...mraky lidí a prostě osvětlená Praha :)












Měli jste taky možnost navštívit Signal Festival v Praze?
A vaše dojmy?

Můžete se i podívat na vlog, který jsem udělala z naší návštěvy Prahy ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat