pondělí 5. října 2015

Pěkně v novém kabátu

Představte si, že se doma něco stane...ne žádné úmrtí, vražda nebo tak..ale událost, která vám změní život, a která změní vás.
Někdo opustí váš byt a zůstáváte dvě...
A v tom bytě zůstanou věci...na hodně hodně dlouho...
Jedna teorie říká, že pokud neodstraníte veškerou minulost, která vás málem zničila nikdy nebudete šťastní...a tak mi je 25 a nastal ten čas...čas změn...a tak jsme začaly konat!

Představte si byt..obývák a v něm obývací stěnu..temnou, hnědou, plnou šuplíků, dvířek poliček a ta musí pryč! A tak se dvě ženský jednoho odpoledne rozhodnou, že jí začnou rozebírat...kousek po kousku..abych vás ještě zavedla do obrazu od určité chvíle jsem doma získala pozici kutila, opraváře a muže v ženském těle :D mám svojí krabičku s nářadím a rozeberu a sestavím jakýkoliv nábytek.. a nesnáším když se mi do toho někdo montuje :D ;)

A tak týden nebo spíše 4 dny jsme rozdělávaly tuto stěnu..obsah (hlavně můj) jsme roznesly po bytě...knihy uložily do truhly ...

Ve čtvrtek odpoledne jsme si s přítelem udělali výlet do OBI ..klasické holčičí nákupy. 
18 kilová bílá barva, váleček, tmel a další nezbytnosti, které každé dívčí srdce ocení. No a v pátek to začalo...hudba na plné pecky a já vyštajlovaná jako nikdy předtím...vytahané tílko s lebkama a staré tepláky s nápisem TS FREEDOM :D na malování jako dělené...ještě před malováním nastala chvíle oddělání šroubů, háčků a podobných věci co vám udělají do zdi super díky...ty pomocí prstů jsem zdatně zatmelila a mé nehty stále drží. Pak nastalo malování. Vše jde hladce...po dvou nátěrech je oranžová tatam a je na scéně bílá..přichází chvíle pro strop...přemlouvám svoje paže a záda, že to bude cajk ;)

Mamka mezi tím likviduje vše co nás dále v tomto bytě irituje :D musím říct, že vlastní kontejner by se opravdu hodil!

Strop jde celkem dobře..jo v pohodě...a najednou...barva se začíná lepit na váleček...jde dolů, bílá, oranžová, kafebronzo-dozelena no snad všechno co vás napadne...tady..tamhle...a je to..ano můj optimizmus opadá jako tenhle strop! Musí se to oškrábat..zazní z úst mé maminky...v tu chvíli jí nemám ráda...stoupám si na vratké štafle a škrábu...padá to do vlasů, do očí...ok přines mi nějaké brýle...sluneční růžové brýle ala Lady Gaga jsou nejlepší volbou k mému momentálnímu štýlku. Takže škrábu..po určitém území zjišťuji, že oškrábat vše nezvládnu...díky tomu stropu máme skluz...



No strop se nějak spravil, ale až u nás budete nekoukejte na strop!



Dále trháme plovoucí podlahu...lámeme prkna...mejeme podlahy...luxujeme..stěhujeme...zabydlujeme a ještě není hotovo...ale i když ještě nejsme u konce...je to super pocit :)

Momentálně nás čeká montování nábytku..samozřejmě bílého a z IKEI (jak jinak)
Těším se na knihovničky, nový stůl a šuplíky ...budou na make-up juch ♥

Zažili jste taky nějakou takovou změnu?
Ať už v bytě, nebo v domě?
Určo písněte :*





Žádné komentáře:

Okomentovat