sobota 24. října 2015

Náušnicové království

Od minulého článku uběhlo dost času..ano bohužel a je mi to líto, jelikož nerada zanedbávám svůj blog, ale po tom, co jsme se vrhly na zvelebování našeho hlavního pokoje, bylo stále dost práce.
Ale aby to nebylo jen o malování a stavění nábytku, tak jsem se dostala i k něčemu milejšímu a to, že jsem mohla pořádně rozmístit některé věci, které byly špatně uložené, nebo jim nebyl daný takový prostor, který bych chtěla aby měly.

Nový prostor dostaly i moje milované náušnice, ale upřímně stále to není úplně podle mého gusta, ale aspoň tak :) A hlavně se to momentálně hodí do našeho bílého "salonku" :D

Já jsem velký sběratel náušnice. Miluji je ze všech šperků nejvíc. Možná je to i tím, že mám krátké vlasy a hodně lidí říká, že můžu nosit velké náušnice hlavně díky tomu...No ale ať tak, či tak tady je malá ukázka aspoň jedné části mého pokladu, který je uložený v bílém "kurníčku", který si původně nechala mamča udělat na nějaké drobnosti. No byla tak hodná, že mi ho věnovala, za což jí samozřejmě děkuju :)
Do kurníčku jsem si uložila náušnice laděné do stříbrné, zlaté a černé barvy, plus část barevných náušnic, které nejsou na pověšení ;)..barevné na pověšení mám zatím ještě jinde..dokud nedomyslím úplně plán jak budou všechny náušnice uložené...

Taky máte problém s ukládáním většího množství věci? Mám pocit, že u nás není moc možností, nebo úložných prostorů myslících na nás sběratele :D







A co vy?
Sbíráte také něco co se leskne a třpytí?

Určitě se můžete taky těšit na plánované video na Youtube - Simkastyle ;)

4 komentáře:

  1. Tak to je tedy opravdu království! Já mám na náušnice takový stojan ve tvaru stromečku, ale nemám jich tolik ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  2. To mas teda nadhernou sbirku, ja jich moc nemam. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za chválu...náušnice jsou opravdu moje radost :)

    OdpovědětVymazat