středa 28. října 2015

Provoněný podzim

Nevím čím to je ale podzim jsem nikdy moc nemusela. Prostě jsem na něm neviděla nic hezkého.
Najednou jako bych viděla co jsem si dřív upírala...ty krásné barvy, dýně, vůně, padající listí a říkám si, že na tom podzimu přeci jenom něco je :)

A nějak mi to podzimní vlezlé počasí dělají hezčí i vůně, které necháváme linout bytem. Přesně řečeno se k nám dostaly Yankee Candle vůně, které jsou naprosto neskutečné. 

Nejdříve jsem dostala obří svíčku Yankee Candle, kterou mi mamka přivezla z Prahy.


Jedná se o vůni hrušky a brusinky...ooh bože, kdyby to šlo hned vám dám čuchnout. Je vážně úžasné, že svíčka hoří pravidelně s knotem..nestane se vám že máte do svíčky obří kráter. Sice se jedná o drahou svíčku, ale je úžasná a kvalitní.

Další božskou záležitost jsem dostala k narozeninám. Jedná se o aroma-lampu a vosky do ní. Úžasné na voskách je, že je necháte rozpustit..stejně božsky voní a jakmile zatvrdnou můžete je z lampy vydloubnout a vyměnit na vosk jiný. Úžasná záležitost.
K narozeninám jsem dostala lampu a 4 vosky :)


Výhodou je, že můžete měnit vůně podle libosti. A nestojí vás vše tolik jako jedna velká svíčka. Cena jednoho vosku je 55Kč a máte ho napořád ;)


Super je, že jsme zjistily, že u nás v Ústí v jednom květinářství už jsou vosky k zakoupení, cože je super a můžeme si je rovnou očuchat :)

K dnešnímu jdi mám doma 9 vosků a jsem z nich nadšená.
Tyhle dva na fotce jsou poslední úlovek. Jedná se o Fík a Halloweenské sladkosti ;)

Pokud milujete svíčky a ještě jste se nedostaly k Yankee Candle...šup na ně a už nebudete chtít jiné ;)

http://www.yankeesvicky.cz/

A kdo je stejný nadšenec jako já...hlašte se :D ;)



4 komentáře:

  1. Yankee Candle ještě nemám, ale plánuji si nějaké svíčky pořídit :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Mají se v Globusu v dekoracích, v květinářství nad Albertem a snad nejvetší výběr je v květinářství naproti kebabu u Polikliniky. Yankee Candle vosky jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo o Globusu jsem slysela a v květinarstvi si je kupuju....je tam velice ochotna pani :)

      Vymazat