neděle 4. října 2015

♥Gifts♥

Ahojky po dloouhé době..jsem vina! 
Bohužel jsme toho měly s mamkou doma dost na práci od té chvíle, co jsem doslavila svoje narozeniny..ale to až později.
Teď se ještě s radostí vrátím k těm narozeninám :)
Slibovala jsem vám v narozeninovém postu, že vám určitě ukážu dárečky, které jsem dostala, tak šup sem s nimi ;)


Tak tady jsou všechny úúžasné dárečky od kamarádů, rodiny a těch nejbližších :)


E-Style stíny už jste mohli vidět v minulém postu :)
Ty jsem si vyprosila od Verči s Tonym :*


Úžasná flashka Mimoň ♥
Od Soničky s Honzou :*


Chudák tahle přichází o hlavu, aby nabral data :D


Seznamte se s Píďou :)
Úžasný mega plyšák, o kterém jsem mluvila a mluvila..až mi ho přítel daroval :*


Vytoužené parfémy :)
Katty Perry - Meow
Pink Friday - Nicki Minaj
Oba jsem vybírala podle flakonů :D a nevěděla jsem jak budou vonět...voní skvěle :D ;)
Jeden je od babičky s dědou
Druhý od tety a strejdy + sestřenky Týnky samozřejmě :)


Úžasná Yankee aroma-lampa a nádherně vonící vosky ♥
Tohle provoní váš byt až na chodbu k sousedům :D fážně ;)
Od přítelovo maminky :*


Krásné srdíčko z chirurgické oceli, které jsem hodně podobné obdivovala u kamarádky :)
Od Ivetky :*


Balíček od kamarádky Terezky 
Byl mi doručený až do školy od jejího brášky... :) :*

Na fotce ještě můžete vidět úžo polstrované ramínko, šátek a laky na nehty a cute soví polštář :)
Dárek od přítelovo babičky :*

Mohli jste zahlédnout i černou krabici s nápisem fototapeta..další úžasný dárek od přítele .. :)
Ta se musí ještě nalepit na stěnu a hned vás budu informovat jak úžasně vypadá :)

Jak můžete vidět asi jsem byla hodná a dárečky jsem dostala takové jaké jsem si přála a i takové, které pro mě byly velkým překvapením.

Aby jste si nemysleli, že od maminky jsem nedostala nic...chyba...díky mamče mám všechno co si můžu přát a díky ní jsem si vlastně pořídila svůj skvělý foťák, se kterým můžu fotit lepší fotky a natáčet videa...a další a další jiné věci...ale to by byl výčet...na dlouho ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat