pátek 31. července 2015

Stop lesku a mastné pleti

Každý máme úplně jiný tip pleti. Někdo bezchybnou, jiná suchou, další mastící se..někdo se trápí s akné. No a já mám pleť jako na houpačce řekla bych, že se většinou jedná o ten mastící se tip pleti. :/ Po nějaké té hodince lesknoucí se čelo a ta známá T-zóna. A tak vám nezbývá nic jiného než se buď přepudrovat, nebo kapesníčkem trochu čelo a mastná místa otřít, nebo vysát? Ale to už zní vážně divně...no kdo má stejný problém určitě ví o co jde.
Tedy já jsem to věděla do určité doby, než mi moje zlatá mamá poradila tenhle zázrak..a že mě v Dmku přemlouvala dlouho abych ho zkusila (díky mamčo díky :)

Tenhle zázrak je od Alverde - Clear Waschcreme Heilerde


Jak víte Alverde je přírodní kosmetika a celkem i cenově dostupná.
Tenhle čistící krém stál asi 89Kč, ale vážně stojí za to!


Myju si s ním obličej  ráno a večer.
Pleť je po umytí jako by jste si ji čistili peelingem. Hladká, jemná a jakoby vám to umytí odebíralo tu otravnou mastnotu z pleti.
Poznala jsem to hlavně v létě, kdy se všichni potí jako čunče, ale to čelo a místa na obličeji se najednou drželi a nemusela jsem nic pudrovat ani stahovat.
Taky musím dodat, že nevím co jsou to pupínky, nebo větší akné...to vzal krém s mastnotou pryč!


Jak můžete vidět konzistence je maskovitá. Taková hustá, pevná.
Jediné na co vás musím připravit je vůně tohoto zázraku. Když jsem tubičku otevřela a přivoněla málem jsem odpadla :D Hodně mi to připomíná hlínu, nebo něco takového zemitého. První dvě umytí jsem zadržovala dech :D ale musím říct, že už jsem si celkem zvykla, ale nevoním si k tomu jako k růžím :D to vážně ne.
Ale i ten zápach tomu prominu díky těm účinkům.

Takže moje milé dámy, slečny, čtenářky pokud vás kdykoliv trápila, nebo trápí mastící se pleť..šup pro tohle...sice to nevoní po fialkách, ale zabírá to ;)

1 komentář:

  1. Ja mám fulid z tohto radu a je naozaj skvelý, zdá sa mi, že akné sa mi už vôbec netvorí odkedy som ho začala používať.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat