středa 8. července 2015

Káva s párou

Zdravím všechny po delší odmlce..ale jelikož mám prázdniny a snažím se je užít, tak jsem všude možně a málo doma :) Proto pro vás mám posty o nějakém výletu nebo kde jsem byla a podobně.
Tak se na to rovnou vrhnu...

Po výletu na Tiské skály.. ty jste mohly vidět TADY jsme se s přítelem vydali za přáteli do Litoměřic. Další páreček Ivetka s Ondrou :) Tihle dva mají naprosto krásný byt s těmi vysokými stropy a teráskou s pro mě božským výhledem. No posuďte samy ♥


Šli jsme společně do kavárničky, kterou musíte zažít, vidět, ochutnat a jmenuje se Káva s párou.


Tahle kouzelná..opravdu kouzelná kavárna je ukrytá v malebné části Litoměřic a stojí u ní velká mašina ;) Interiér je krásný a doladěný servírkami, které jsou stylově oblečené :)



Tahle kavárna nás opravdu okouzlila a ještě o to víc, že mají výborné moučníky :D Kdo milujete CupCakes musíte sem vyrazit ;)


My jsme společně ochutnali tyhle tři mazlíky.


Kokosový (můj favorit..s tím ananasem nám připomínal Piňakoládu 


Jahodový


Citronový

Tahle kavárna je opravdu krásný zážitek doladěný do nejmenšího detailu. Takže pokud razíte do Litoměřic...rozhodně navštivte Kávu s párou. Přidávám i odkaz na FB stránky ;)

Cestou zpět jsme šli přes krásný park a šupky domů na grilovačku. 



P.S. Ondra nás chtěl zabít jídlem..bylo toho spoustu a bylo to výborné. 
        Tímto postem bych jim moc ráda poděkovala za skvěle strávený den :*






Žádné komentáře:

Okomentovat