středa 8. července 2015

Magic Garden

Bylo nebylo byla jedna kouzelná zahrada...myslíte, že je to začátek pohádky? Ale kdepak takhle by mohl začínat popis příjezdu na zahradu, kde jsme strávili s přítelem dva super dny. Tahle zahrádka je jeho babičky a my jsme tam mohli být na dva krásné slunečné dny.


Proč kouzelná zahrada? Takhle tomu říkám já, protože se mi takovéhle zahrady líbí. Různá zákoutíčka, sošky, které doplňují celou atmosféru této zahrady ( néé pro mě to není kýč!). 
Miluju trpaslíky, jezírka, šneky, ježky, obličeje na stromech a světýlka, která vám v noci svítí na cestu. A přesně na takové zahradě jsem mohla být. 





Místo zvané "Cukrárna" :)


Úžasné místečko s jezírkem :)






Tenhle trpaslík nás hlídal na verandě :)



Sangria a výborná pizza na tácku..přece nebudeme špinit nádobí :D
Musím dodat, že díky přítelovo mamince jsme tam nemohli umřít hlady :) Velké díky :*



S přítelem jsme si to užili. Byla opalovačka, hráli jsme karty, luštili křížovky, opékali masíčko a nechali se vyděsit příšernými zvuky, které nejspíš dělaly srnky :D Nám to ale znělo jako..je několik variant: ožrala
             zloděj
             masový vrah atd... :D naše fantazie neznala mezí... :D


Romantika a Mistr ohně ;)


Už se nám to pěkně griluje ;)



Poznámka...nejsme nazí..někteří nás podezírali už na FB :D plavky máme ;)


Na make-up v těchto dnech nějak kašlu...hodila jsem jen 16h rtěnku od Dermacolu aby se neřeklo a to mi nějak stačí. V těch vedrech se roztékat nehodlám.. ;)


Takže to je můj super zážitek s kouzelnou zahradou.
Taky jste ty parna trávili někde venku a u vody? Doufám, že ano :)
Jinak se ještě můžete těšit na VLOG a pěkně vás v něm provedu zahrádkou :*








           

Žádné komentáře:

Okomentovat