pondělí 7. září 2015

Pleťová maska a Peeling

Jedna moje kamarádka mi říkala, že by jí zajímalo info ohledně přírodních pleťových masek. Tohle není úplně jednoduché..musíte si zjistit co by se dalo smíchat, co má jaký účinek a samozřejmě to taky vyzkoušet. A nikdy nevíte co vám jak zapůsobí :D
Takže jsem to vzala jinou cestou a ukážu vám dva produkty, které mám já osvědčené a používám je už roky..ano určitě roky.
Takže Veru tady máš ode mně jeden maskový tip..sice né úplně přírodní, ale za mě jasně osvědčený ;)


Jedná se o produkty z AVONU. Já osobně si kosmetiku takhle z katalogů skoro vůbec neobjednávám. Chci si produkt ošahat, čmárnout, přivonět..a to mi papír prostě neumožňuje...tohle je však jiné. Prvně jsem dostala tuhle sadu někdy k Vánocům a od té doby je objednávám pravidelně.

Jedná se o peeling a masku od Planet Spa s výtažky z Mrtvého moře a minerálů.

Peeling - Má bílou barvu a poměrně větší peelingová zrna. Na pleti je příjemný a voní...jak to popsat jako něco co je prostě na pleť. Pleť je po peelingu vždy jemná a opravdu mám pocit, že jsem se zbavila nečistot na pleti.

Maska - Co se týče masky tak ta má šedivou barvu. Má hustší konzistenci a na tváři vám vytvoří přesně masku. Já si ji dávám na vlhkou pleť a nechám působit tak 10-15 minut. Voní jako jako moře a minerály a možná bahno...opět mi to přijde jako vůně produktu na pleť (ani nevím proč). Pokud jste si před maskou nějak nípaly obličej, nebo jste si pokožku nějak poškodily na daných místech se vám vytvoří bílé skvrny..barva masky se změní. 

Oba tyhle produkty mám velice ráda a asi si je budu objednávat vždy když budu mít možnost.
Co se týče ceny, tak tentokrát byla akce (což se stává často), že každý produkt byl za 69Kč - 75ml.

3 komentáře:

  1. Od Avonu jsem dlouho nic nezkusila, asi budu muset opět něco vyzkoušet, tyhle produkty vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Avonu mi nikdy nic moc nesedělo, takže to nebudu pokoušet, ale věřím, že někomu to vyhovovat může :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling mám taky a mám na něj stejný názor jako ty. A voní úžasně :)

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovědětVymazat