neděle 20. září 2015

Birthday Party

Tak a je neděle....oslava narozenin s přáteli proběhla a já jsem nadšená a šťastná a ..prostě HAPPY. Narozeniny mě teprve čekají 22.9., ale s přáteli jsme to oslavili včera. Chtěla jsem slavit doma...už jsem asi stará :D a cením si pohody, dobrého jídla a pití a toho, že si můžu poklábosit s kamarády, poslouchat hudbu a tak :) Ještě jsem nám udělala foto stěnu a připravila nějaké blbinky, aby jsme mohli udělat super fotky :)
Oslava byla parádní....dostala jsem krásné dárky a příští sobotu se můžu těšit ještě na rodinnou oslavu :)
Mám tady pro vás malou foto ochutnávku :)
Všem přítomným tímhle postem moc děkuju :* 
No a co se týče dárečků....tak ty vám teprve ukážu a samozřejmě se můžete těšit i na vlog :) ;)
















Žádné komentáře:

Okomentovat