sobota 5. září 2015

DÍL 9: TIP NA VÝLET

Ahojky všichni. Je víkend a já tu pro vás mám už 9.díl tipů na výlet. Tentokrát se jedná o místo, na které jsem se dostala díky školnímu výletu a musím říct, že to bylo super. 
Jedná se o zábavní park Mirákulum u Milovic. Nejedná se o park s atrakcemi, ale o park, kde se děti (ale musím říct i dospělí) vyblbnou, protáhnou tělo a užijí si to tam :)


Na místo jsme jeli asi dvě hoďky i s přestávkou. 
Co se týče vstupného tak se pohybuje okolo 120-180 Kč, což není vůbec špatné.
Tady můžete mrknout na stránky ;)

Park opravdu není pouze pro malé...místo si užijí všechny věkové kategorie a myslí i na nejmenší a je pro ně udělaná speciální Piggy vesnička.


Areál má super i to, že na hodně místech potkáte různé stánky s občerstvením, posezením a WC. Což je s kupou dětí super ;)


Jedna ňamka...vafle na špejli s čokoládou.


Park je plný takovýchto hradů, které jsou protkány průleznými lany, skluzavkami, prolejzačkami a pod nimi se nachází podzemí, které můžete projít ;)


Super věc...parádní houpačka :D ;)


Jak můžete vidět tak to byl trochu adrenalin :D Lana, lana a samá lana :D všude se muselo vyšplhat, vylézt, přelézt...no dneska mě bolí všechno :D





Park obsahuje i část se zvířátky....vidíte, že jsou i ochotná pózovat :D ;)



Země prasátka PIGY...místo pro nejmenší, kde se s rodiči můžou super vyblbnout :)


Nejlepší část ...můžete se projet buď vláčkem a tato cesta je spojená s vojenskou výstavou..
Nebo..se můžete projet tímhle BVP vozem..a to je mazec...
Cesta trvá asi 10 minut a provezou vás neskutečnýma dírama, kopcema a nevím čím ještě a ta cesta je mega super :D ;) Můžu jedině doporučit (pokud chcete jet...jízda se domlouvá na pokladně a platí se ke vstupnému)


Tak doufám, že vás fotky a informace zaujali a třeba do Mirákula vyjedete ;)
Musím říct, že to byl skvělý a lehce fyzicky náročný výlet, ale záleží na vás co vyzkoušíte a kam vylezete..já jsem samozřejmě musela skoro na všechno :D ;)
Samozřejmě se můžete těšit na vlog, který najdete u mě na kanále Simkastyle na Youtube ;)



2 komentáře: