středa 29. dubna 2015

Radůstky

Včera a dnes jsem si nějak neplánovaně udělala radost. To se občas prostě musí ne? :)
Poslední dobou jezdíme na nákupy potravin do Německa. Na menší nákup do Netta (mezi Petrovicemi a Pirnou) na větší do Realu, kde mají úplně všechno. Netto bych přirovnala k našemu Penny marketu, ale kvalitou rozhodně lepší. 

No v Nettu jsme si s mamkou koupily parfém..ano parfém a stál 4,99 Euro, název Mont Fleur - Flower women. I přes takovou cenu a to, že je kupovaný v marketu krásně, ale vážně krásně voní. Moct vám tu vůni přesunout udělám to hned a hlavně dnes jsem ho hned vyzkoušela. Nastříkáno asi kolem 9. hodiny ráno a světe div se, odpoledne jsem ho stále cítila což je u takhle levného parfému snad neskutečné. 
No a to bych nebyl já abych si nekoupila i nějaký sprcháč. Netto má nějakou značku PURE a měli na výběr několik druhů. Jelikož hodně kupuju očima, tak mě zaujal obal a hlavně pistácie na obrázku, protože je miluju..no a co se týče vůně...opět božská! Letní, svěží, prostě neodolatelná.


Parfém - Mont Fleur - Flower women - 4,99 Euro
Sprcháč - PURE - 0,55 Euro
Číst dál :)





No a dnes jsem zaletěla do Dm drogerie ;) 


 Tady je další šampion a možná ještě lepší než z předešlého postu! Tělové máslo - Balea - Kakao. Bože ta vůně je neskutečná. Máslo ještě máslovější. Cena 69Kč Pozor mají ještě oříškové. To na mě čeká zase při příštím nákupu zásob :D ;) Vyzkoušejte je to skvost! 
POZOR! Bohužel se to nedá jíst... :D



 Další Balea zázrak. You are Gold with golden shine. Tělové mléko s třpytivými částečkami. Podle mě super efekt na opálenou pokožku. Na sluníčku to bude vypadat skvěle. 


Snažila jsem se to zachytit... No při zaměření vidíte zlatavé třpytečky ;)


Krásné trio laků od Miss Sporty. Ty barvy mi prostě evokovaly léto. Ty jediné jsou z drogerie Teta. Cena 24,90Kč jeden.  Kdo mě zná ví, že nosím gelové nehty, takže si tyhle barvičky aspoň hodím na nožky ;)


Štětců není nikdy dost. V Dm měli nějakou jarní kolekci ebelin. Tři různé štětce a barevné houbičky na make-up. Já mám tyhle široké štětce ráda a není jich nikdy dost. Cena 85Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat