úterý 28. dubna 2015

Másni mi ;)

Jsou dvě skupiny lidí. Ta jedna vyleze z koupele, oschne a automaticky si maže celééé tělo. Ta druhá má doma tisíce krémů, ale né a né se namazat. I když už mají lokte úplně okoralé :D 
Já patřím k té druhé skupině. Krémy mám, ale nějak ne a ne se začít mazat. Ale objevila se věc, která to u mě zásadně změnila!
Stačilo vyměnit slovo krém za slovo máslo. Tělové máslo..pro mě úplný zázrak, do kterého jsem se hned zamilovala. Miluju tu strukturu, vůni, provedení a tím pádem i miluju se něčím takovým mazat :)

Moje první máslíčko je Wellness and Beauty z Rossmannu, cena 69Kč


Měli na výběr dvě varianty jedna s růží a druhá obsahovala mandle, takže to byla pro mě jasná varianta. Mandličky, mandličky, mandličky. Voní krásně, krémově. Prostě slast.



Můžete vidět, že i když kelímek otočím ta struktura je taková, že prostě nevypadne...nevypadne ;D



Super krémová struktura.

Postupem času se chystám určitě i na další tělová másla, protože to je jasný favorit a myslím si, že bude i brzo vypotřebované :)

Máte také zkušenosti s tělovými másly, nebo máte radši klasická tělová mléka?
Určitě mi dejte vědět ;)

3 komentáře:

  1. ahojky, také patřím do druhé skupiny lidí, kteří mají doma milion krémů a mlík, ale nemažou se ani jedním... A tak dám na tebe a zkusím nějaké to máslo (zvlášť na lokty s těmi jsme na tom asi podobně), třeba mě to zaujme. Díky za radu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát mě napadá, že na rty používám Lip Butter - Vanilla a macadamia od labella a je to tisíckrát lepší než nějakej jelení lůj :))

      Vymazat
    2. Ahojky jo to určitě ;) já mlíka vůbec nepoužívám, ale do těch máslíček jsem se vážně zamilovala :)

      Vymazat