úterý 10. listopadu 2015

Kosmetický post

Konečně je tu zase nějaká ta kosmetika na blogu. A vím, že u těchto postů necháváte hodně komentářů s názory a to mě těší...tak se na to vrhneme :)


Mám pocit, že vždycky před výplatou začínají docházet všechny ženské nezbytnosti :D řasenka vyschlá, makeup vyškrabujete jak to jde...fix na oči spíš dře než aby pouštěl barvu..atd..teda myslím, že to je nějaké prokletí :D no a tak jsme musely doplnit zásoby...


Nová řada sprcháčů od Balea ...bože tenhle tak kráásně voní - Frozen Breeze
Super a taky nová micelární voda, taky od Balea ...micelárky mě moc nebraly, ale úplně jsem si na ně zvykla.


Nové tvářenky.
Essence - Matt touch blush ...už zkouším a jsem zatím moc spokojená, velice hezká tmavší podzimní barvička 
odstín 20 - berry me up
Miss sporty - dvoubarevná tvářenka - Blushed again 
odstín 006 - flirtatious


Řasenka od Rimmel - Wake me up a anoo opravdu voní po okurkách :D samotná...no nevim neřekla bych že nějaký zázrak, ale s kombinací Lash sensational od Maybelline - PECKA


Dermacol - WET AND DRY
Je velice příjemný, ale nepřijde mi, že by byl nějak extra proti wet a super dry, ale je fajne..i balení je velice hezké...v jedné řadě pudr..ve druhé zrcátko a houbička


Make-up - Rimmel - Match perfection
odstín 200 - soft beige
V drogerce na tom jejich extra světle vypadal světlejší..nevadí vyřešila jsem to tím, že si ho smíchávám a není to vůbec špatné, naopak ;)


Eyeliner pen - Essence
Super fix na linky..skvěle se s ním pracuje!

4 komentáře:

  1. Nový makeup od Rimmelu som si kúpila a som úplne spokojná aj s odtieňom (mám 010) aj s jeho vlastnosťami. Micelárku od Balei som už hľadala v Dm-ku ,ale ešte som ju nenašla ,no chcela by som ju vyskúšať :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprchový gel Balea voní moc pěkně a podle mě okurková řasenka taky není nějaký zázrak.

    Rimmel Wonder'full Wake Me Up

    OdpovědětVymazat
  3. krásné věcičky micelárku mám taky a je super =) ale ten nový make up rimmel mi nesedl
    allys-cook.blog.cz
    mám na blogu recenzi na paletku mua je hned 3 článek napíšeš mi tam svůj názor? :D podle youtube se v tom vyznáš

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně nafocená kosmetika! Moc se mi to líbí. Sama mám některé věcičky doma. Řasenka mě zaujala (nebo spíše ta vůně po okurkách). Hodí se i pro citlivější oči? Já totiž od doby, co nosím kontaktní čočky, tak mám s řasenkami docela problém, chodím alespoň na tento lifting řas a sháním se po nějaké řasence, kterou bych snesla. Ivča

    OdpovědětVymazat